Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorВоєдило, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorДудник, Наталія Аркадіївна-
dc.date.accessioned2020-12-23T07:42:20Z-
dc.date.available2020-12-23T07:42:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічний супровід розвитку дитини в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї : монографія / Л. В. Іщенко, Н. Д. Трофаїла, Л. П. Карнаух [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2019. – 270 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13373-
dc.description.abstractКолективна монографія висвітлює результати дослідження психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини за окремими напрямками: теоретичні засади розвитку особистості; розвиток особистості в умовах гуманізації освіти; соціалізація дитини дошкільного віку; особливості організації освітнього процесу в умовах різновікової групи закладів дошкільної освіти; формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей; партнерська взаємодія дошкільного навчального закладу і сім’ї. Монографія розрахована на широке коло науковців, аспірантів, магістрантів, студентів, які цікавляться проблемами теорії і практики підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectстарші дошкільникиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід розвитку дитини в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’їuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія колективна 2019 -.pdf340,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.