Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарчук, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-12-24T17:25:54Z-
dc.date.available2020-12-24T17:25:54Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationПедагогічна практика у системі формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкової школи: навчальний посібник / уклад. Макарчук В.В. Умань : Візаві, 2020. – 250 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13419-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглядаються питання планування, організації, завдання та зміст педагогічної практики у системі формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкової школи. До змісту цього видання включено матеріал з таких основних питань: основні положення конвенції про права дитини; зміст і організація практики, мета і завдання практики відповідно до двох освітньо-кваліфікаційних рівнів («бакалавр», «магістр») з урахуванням специфіки кожного рівня; положення про організацію практик в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (денної та заочної форми навчання). Посібник адресується студентам денної та заочної форм навчання факультету початкової освіти, які навчаються за спеціальностю 013 Початкова освіта освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, а також для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня вищої освіти магістр.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147.88-
dc.subjectПедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectФвхові компетентностіuk_UA
dc.subjectПочаткова школаuk_UA
dc.subjectОсновні положенняuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
посібник.pdfУ навчальному посібнику розглядаються питання планування, організації, завдання та зміст педагогічної практики у системі формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкової школи. До змісту цього видання включено матеріал з таких основних питань: основні положення конвенції про права дитини; зміст і організація практики, мета і завдання практики відповідно до двох освітньо-кваліфікаційних рівнів («бакалавр», «магістр») з урахуванням специфіки кожного рівня; положення про організацію практик в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (денної та заочної форми навчання). Посібник адресується студентам денної та заочної форм навчання факультету початкової освіти, які навчаються за спеціальностю 013 Початкова освіта освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, а також для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня вищої освіти магістр.489,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.