Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-12-29T11:28:27Z-
dc.date.available2020-12-29T11:28:27Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationПрищепа С.М. Управління процесом формування творчого потенціалу особистості у процесі навчальної діяльності: шляхи удосконалення. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали міжн. наук.-практ. конф. Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. Ч. 1. C. 86-89.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13437-
dc.description.abstractУ статті розкрито творчий потенціал особистості, визначено оссбливості даного процесу, проаналізовано управлінські підсистеми розвитку формування творчого потенціалу особистості.Обгрунтовано оптимальні форми та методи управління даного процесу.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectприйоми навчанняuk_UA
dc.subjectуправлінська підсистемаuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectумови розвитку творчої особистостіuk_UA
dc.titleУправління процесом формування творчого потенціалу особистості у процесі навчальної діяльності шляхи удосконаленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.