Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2021-02-09T07:30:33Z-
dc.date.available2021-02-09T07:30:33Z-
dc.date.issued2020-11-27-
dc.identifier.citationБогашко О. Л. Роль університетів у формуванні й розвитку «трикутника знань» на регіональному рівні / О. Л. Богашко // Інноваційні інструменти забезпечення інвестиційного та інфраструктурного розвитку об’єднаних територіальних громад : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Дніпро, 27 листоп. 2020 р. / за заг. ред. І. А. Чикаренко. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2020. – С. 44–46.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13479-
dc.description.abstractКонцепція «трикутника знань» формалізує зв’язок між традиційними «базовими» функціями закладів вищої освіти – викладанням, науковими дослідженнями та громадською діяльністю. В рамках цієї моделі, реалізуючи освітні програми та наукові проекти, університети генерують знання, а багатоаспектна взаємодія з широкою громадськістю допомагає знайти їм застосування в створенні нових продуктів, процесів та послуг.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДніпро : ДРІДУ НАДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;352.07(477):005.591.6-
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectінноваційна економікаuk_UA
dc.subjectекономіка знаньuk_UA
dc.subjectтрикутник знаньuk_UA
dc.subjectнаукова діяльністьuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.titleРоль університетів у формуванні й розвитку «трикутника знань» на регіональному рівніuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_universytetiv.pdf222,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.