Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13486
Назва: Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинг"
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: маркетинг
рекомендації
збут
товар
Дата публікації: 2020
Видавництво: видавництва немає
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» : [для студентів ОС «Бакалавр» спеціальності 075 Маркетинг] / О. В. Гарматюк (упорядник). – Умань : УДПУ, 2020. – 37 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг» включають тематику, етапи та основні вимоги до структури й змісту курсової роботи, правила її оформлення, правила захисту та визначають типові помилки студентів під час написання курсової роботи. Надано повний основний цифровий матеріал для виконання окремих розрахункових та досліджуваних робіт.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13486
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metody`chni rekomendaciyi do kursovy`x robit.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.