Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13490
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Інші назви: PECULIARITIES OF THE FORMATION OF SELF-ASSESSED COMPETENCE IN FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Автори: Макарчук, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: самоосвіта
компетентність
самоосвітня компетентність
самовиховання
особливість
структурний компонент
майбутній учитель початкової школи
професійний саморозвиток
компетентнісний підхід
формування
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Макарчук В. В. Особливості формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів початкової школи // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (Вип. 2, ч. 2, 2020 ст. 120-125)
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст та особливості формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів початкової школи. Досліджено формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів початкової школи як сучасну педагогічну проблему. Представлено результати наукових розвідок вітчизняних та зарубіжних учених, що обґрунтовують різні підходи до визначення сутності понять «самоосвіта», «самоосвітня компетентність». Здійснено аналіз теоретико-методологічних аспектів формування самоосвітньої компетентності студентів. Обґрунтовано, що самоосвітня діяльність виступає складовою професійної компетентності фахівців. Визначено основні характерні ознаки самоосвіти та структуру самоосвітньої компетентності. Доведено, що формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів початкової школи доцільно розглядати крізь призму психолого-педагогічної та методичної готовності до професійної діяльності.
Опис: The article reveals the content and peculiarities of self-educational competence formation of future primary school teachers. The formation of self-educational competence of future primary school teachers as a modern pedagogical problem is investigated. The results of scientific studies of domestic and foreign scientists are presented, which substantiate various approaches to determining the essence of the concepts of “self-education”, “self-educational competence”. The analysis of theoretical and methodological aspects of the formation of self-educational competence of students is made. It is proved that self-educational activity is a component of the professional competence of specialists. It is proved that self-education, as a focused cognitive activity is aimed at improving the special psychological, pedagogical and methodological training, is the basis of the selfeducational competence of a future elementary school teacher. The main characteristic features of selfeducation and the structure of self-educational competence are determined. It is proved that the formation of self-educational competence of future primary school teachers must be considered through the presence of psychological, pedagogical and methodological readiness. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature, we determine the self-educational competence of future primary school teachers as a multidimensional problem, considering it from the perspective of the concept of personality-oriented technology and acquires special significance in the context of recognizing fundamentally new requirements for the professional training of a new generation of teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13490
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 1ст..pdf451,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.