Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-02-15T09:49:30Z-
dc.date.available2021-02-15T09:49:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГарбар С. В. ВПЛИВ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ НА ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. 232 с. Т. 1.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 1992-5786.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13499-
dc.descriptionЗ’ясовано, що мультиплікаційний фільм є складником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти, батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного впливу та нейтралізації негативного впливу мультиплікаційних фільмів. Визначено мультиплікаційний фільм як один із найбільш ефективних засобів виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню впливу мультиплікаційних фільмів на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме «мультиплікаційний фільм», «культура поведінки». Розкрито внесок українських та зарубіжних педагогів-мислителів у розв’язання проблеми впливу мультиплікаційних фільмів на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Визначено теоретичні підходи, які покладено в основу дослідження. Окреслено механізми, які впливають на виховання культури поведінки, а саме: інформування – формування первинних уявлень про добро і зло, еталони гарної і поганої поведінки; ідентифікація – засвоєння соціальних настанов і цінностей шляхом зіставлення себе з персонажами мультфільмів; імітація – копіювання поведінки, наслідування героїв мультиплікаційних фільмів. З’ясовано, що мультиплікаційні фільми впливають на виховання у дітей старшого дошкільного віку культури поведінки, формування соціально-моральних настанов і цінностей, первинних уявлень про добро і зло, закріплення еталонів гарної і поганої поведінки. Виявлено мультиплікаційні фільми, які найчастіше переглядають діти старшого дошкільного віку, визначено головних героїв та основні їх характеристики і цінності. Доведено, що у старших дошкільників може бути сформована культура поведінки засобами мультиплікаційних фільмів як така, що орієнтована на моральні та естетичні норми, прийняті в суспільстві. Виділено основні характеристики мультиплікаційних фільмів, які мають ефективний вплив на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Пропонуються основні складники методичних дій, що спрямовані на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів. Запропоновано етапи перегляду мультиплікаційних фільмів. Обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів як засобу виховання культури поведінки старших дошкільників. З’ясовано, що мультиплікаційний фільм є складником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти, батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного впливу та нейтралізації негативного впливу мультиплікаційних фільмів. Визначено мультиплікаційний фільм як один із найбільш ефективних засобів виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика», м. Запоріжжяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.017:17.022.1]:791.228-
dc.relation.ispartofseriesDOI;https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-1.19-
dc.subjectкультура поведінкиuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectмультиплікаціяuk_UA
dc.titleВПЛИВ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ НА ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарбар_стаття.pdfСтаттю присвячено вивченню впливу мультиплікаційних фільмів на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме «мультиплікаційний фільм», «культура поведінки». Розкрито внесок українських та зарубіжних педагогів-мислителів у розв’язання проблеми впливу мультиплікаційних фільмів на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Визначено теоретичні підходи, які покладено в основу дослідження. Окреслено механізми, які впливають на виховання культури поведінки, а саме: інформування – формування первинних уявлень про добро і зло, еталони гарної і поганої поведінки; ідентифікація – засвоєння соціальних настанов і цінностей шляхом зіставлення себе з персонажами мультфільмів; імітація – копіювання поведінки, наслідування героїв мультиплікаційних фільмів. З’ясовано, що мультиплікаційні фільми впливають на виховання у дітей старшого дошкільного віку культури поведінки, формування соціально-моральних настанов і цінностей, первинних уявлень про добро і зло, закріплення еталонів гарної і поганої поведінки. Виявлено мультиплікаційні фільми, які найчастіше переглядають діти старшого дошкільного віку, визначено головних героїв та основні їх характеристики і цінності. Доведено, що у старших дошкільників може бути сформована культура поведінки засобами мультиплікаційних фільмів як така, що орієнтована на моральні та естетичні норми, прийняті в суспільстві. Виділено основні характеристики мультиплікаційних фільмів, які мають ефективний вплив на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Пропонуються основні складники методичних дій, що спрямовані на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів. Запропоновано етапи перегляду мультиплікаційних фільмів. Обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів як засобу виховання культури поведінки старших дошкільників. З’ясовано, що мультиплікаційний фільм є складником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти, батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного впливу та нейтралізації негативного впливу мультиплікаційних фільмів. Визначено мультиплікаційний фільм як один із найбільш ефективних засобів виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку456,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.