Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.contributor.authorЛемещук, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-02-15T09:59:08Z-
dc.date.available2021-02-15T09:59:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖуравко Т.В., Лемещук М.А. СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Науковий журнал «Габітус». Випуск 18. Т. 1. 2020. С. 54-58.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13500-
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні основи методики роботи практичного психолога у закладі дошкільної освіти. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми, доведено актуальність її. Один із найважливіших етапів є дошкільний період життя. І саме тому психологічне забезпечення розвитку дитини в закладі дошкільної освіти, її навчання й виховання набувають великого значення в подальшому житті кожної особистості. Змістом діяльності практичного психолога закладу дошкільної освіти є охорона психічного здоров’я всіх учасників педагогічного процесу ЗДО. Основним змістом роботи практичного психолога є проблема дитини. Розкрито та обґрунтовано, що той чи інший віковий період сензитивний для розвитку певних психічних процесів, властивостей, психологічних якостей особистості, а тому й до певного типу впливів. Тому дитина на кожному віковому етапі має потребу в особливому до себе підході. За результатами вивчення досвіду практичних психологів дошкільних установ можна стверджувати, що їхня діяльність дуже різноманітна за розумінням ними значення своєї професійної діяльності, за формами і методами її здійснення, й вона вимагає від психолога осмислення та узагальнення своїх завдань і цілей. Доведено, що психологічна служба діє з метою збільшення ефективності освітнього процесу, своєчасного виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекції міжособистісних стосунків усіх учасників педагогічного процесу, профілактики відхилень в індивідуальному розвиткові та поведінці. Її метою є максимальне виявлення творчих здібностей дитини та створення умов для їх розвитку, формування здорового способу життя, подолання кризових життєвих ситуацій тощо. Одне з найважливіших завдань психолога – зробити все можливе, щоб забезпечити гуманізацію виховної роботи в закладі дошкільної освіти. Якщо психолог і вихователь, організовуючи діяльність освітнього процесу, допоможуть дітям, утвердитися в отриманні будь-якого результату і відчути свою потрібність в групі – тоді діти будуть відкриті і підготовлені до подальшого життя в закладі дошкільної освіти.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.015.3-051:373.2-
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпсихологічна службаuk_UA
dc.subjectпрактичний психологuk_UA
dc.subjectвиховательuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.titleСПЕЦИФІКА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Журавко.Лемещук.pdf277,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.