Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:11:13Z-
dc.date.available2021-03-19T07:11:13Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationВіктор Литвиненко. ПІСНЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Матеріали ІІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «МОВА ТА МОВЛЕННЯ: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ, КОМУНІКАТИВНИЙ ТА ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ», м. Кам’янець- Подільський. 19-20 листопада 2020 року, с. 164-167uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13536-
dc.descriptionСьогодні великий інтерес проявляється до збільшення ролі іноземної мови в діяльності учнів середніх навчальних закладів. Тож, застосування на заняттях мультисенсорного методу – це досить ефективний та доцільний засіб у формуванні мовної компетенції та стійкої мотивації школярів до вивчення іноземної мови.uk_UA
dc.description.abstractУчитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.uk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectнестандартний,uk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.titleПІСНЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко ВЮ_Тези.pdf291,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.