Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13536
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, Віктор Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:11:13Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:11:13Z | - |
dc.date.issued | 2020-12 | - |
dc.identifier.citation | Віктор Литвиненко. ПІСНЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Матеріали ІІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «МОВА ТА МОВЛЕННЯ: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ, КОМУНІКАТИВНИЙ ТА ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ», м. Кам’янець- Подільський. 19-20 листопада 2020 року, с. 164-167 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13536 | - |
dc.description | Сьогодні великий інтерес проявляється до збільшення ролі іноземної мови в діяльності учнів середніх навчальних закладів. Тож, застосування на заняттях мультисенсорного методу – це досить ефективний та доцільний засіб у формуванні мовної компетенції та стійкої мотивації школярів до вивчення іноземної мови. | uk_UA |
dc.description.abstract | Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці. | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | нестандартний, | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | історія | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | наука | uk_UA |
dc.title | ПІСНЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Литвиненко ВЮ_Тези.pdf | 291,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.