Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13582
Title: Особливості методики навчання церковному співу у Київській єпархії (ХІХ – початок ХХ століття)
Authors: Перепелюк, Ольга Максимівна
Keywords: церковна періодика
шкільництво ХІХ століття
Київська єпархія
методика навчання співові
церковнопарафіяльні школи
Issue Date: Nov-2020
Publisher: «Молодий вчений»
Citation: Перепелюк О. М. Особливості методики навчання церковному співу у Київській єпархії (ХІХ – початок ХХ століття) // Молодий вчений. — 2020. — №11. С.261 - 263.
Series/Report no.: УДК;94:271.2-535.35(477.41)ʺ18/19ʺ
DOI;https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-11-87-55
Abstract: У статті проаналізовано публікації журналу «Церковно-приходская школа», де міститься інформація про методику навчання церковному співу. Показано, що це був важливий предмет навчальної програми для учнів найпоширенішого типу шкіл – церковнопарафіяльних. Зазначено, що у церковних періодичних виданнях Київської єпархії міститься низка публікацій про важливість навчання церковному співові, про програму церковного співу для церковнопарафіяльних шкіл, про проблеми підготовки учителів співу, про посібники з навчання співу у початкових школах. Більш детально проаналізовані журнальні публікації про методику навчання церковному співові учнів народних шкіл. Особливо багато заміток з цією темою розміщено у журналі «Церковно-приходская школа». Висвітлено особливості методики навчання співу дітей у церковнопарафіяльних школах: описано яким чином викладач проводив урок та які техніки та прийоми застосовував, якими компетенціями повинен володіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13582
ISSN: 2313–2167
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Молодий вчений_стаття моя.pdfПерепелюк О. М. Особливості методики навчання церковному співу у Київській єпархії (ХІХ – початок ХХ століття) // Молодий вчений. — 2020. — №11. С.261 - 263.252,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.