Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13612
Назва: Професійне становлення фахівця із соціальної роботи
Автори: Моргай, Лілія Анатоліївна
Ключові слова: тренінгові технології
тренінгові заняття
тренінг
професійна підготовка
взаємоактивність у навчанні
методи та форми тренінгів
Дата публікації: 22-кві-2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Моргай Л. А. Професійне становлення фахівця із соціальної роботи. Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 21 квітня 2020р.). Умань : Візаві, 2020. С. 54-56.
Короткий огляд (реферат): Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників є надзвичайно складним завданням для вищої школи України. Враховуючи всю складність даного виду професійної діяльності є необхідність впровадження інноваційних методів навчання, які б допомагали дати студентам не лише теоретичними знаннями, а й професійними уміннями. Під тренінгом розуміється форма активного навчання, метою якого є передача знань, а також розвиток відповідних умінь та навичок; він є методом створення умов для саморозкриття учасників та самостійного пошуку ними способів рішення соціально-психологічних проблем. Тренінг є одним з ефективних методів групової роботи, заснований на активній участі самих учасників тренінгового заняття і на сьогоднішній день виступає одним із найефективніших способів передачі та засвоєння інформації. Будь-який тренінг будується на взаємоактивному навчанні, дискусіях, «мозкових штурмах», рольових іграх, аналізі випадків тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13612
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моргай Л.А. тези.pdf331,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.