Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13614
Назва: ЗНАЧЕННЯ ОЛІМПІАДИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ХОРЕОГРАФІЯ» ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ
Автори: Криворотенко, Анастасія Юріївна
Ключові слова: олімпіада зі спеціальності «Хореографія»
педагогічна майстерність
теоретичний тур олімпіади
виконавський тур олімпіади
педагогічний тур олімпіади
Дата публікації: 24-лис-2016
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Криворотенко А. Ю. Значення олімпіади зі спеціальності «Хореографія» для формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя хореографії. Молодь, освіта, наука та мистецтво: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-метод. Інтернет-семінару з міжнар. участю (м. Умань, 24 листоп. 2016 р.). Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. С. 75 –78.
Короткий огляд (реферат): У статті описано досвід участі студентів-хореографів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у Першій міжвузівський студентській олімпіаді зі спеціальності «Хореографія» в Україні, яка проводилася 14-15 березня 2016 року на базі ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». Окреслено значення участі в олімпіаді для формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя хореографії. Студенти мали змогу у незвичних умовах перевірити свої теоретичні знання та практичні уміння, а також продемонструвати власні творчі виконавські, балетмейстерські та педагогічні здібності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13614
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Znachennia_olimpiady.pdf161,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.