Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодгорінова, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2021-04-28T10:35:53Z-
dc.date.available2021-04-28T10:35:53Z-
dc.date.issued2020-04-24-
dc.identifier.citationПодгорінова А. Ю. Усвідомлений рух та спонтанна композиція як засоби формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 24 квіт. 2020 р.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 41–43.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615-
dc.description.abstractУ статті визначено поняття «рух», «танцювальний рух». Розглянуто сутність усвідомленого руху. Ознайомлено із розвиваючою програмою «Розвиток спонтанного креативного танцю». Здійснено аналіз досвіду виконання вправ «Боді-джаз: усвідомлений рух» та «Дослідження Лабан-категорій». Прослідковано вплив усвідомленого руху та спонтанної композиції на формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;793.32:[378.018.8:373.5.011.3-051:793.3]-
dc.subjectрухuk_UA
dc.subjectусвідомлений рухuk_UA
dc.subjectспонтанна композиціяuk_UA
dc.subjectімпровізаціяuk_UA
dc.subjectтворча індивідуальністьuk_UA
dc.subjectмайбутній педагог-хореографuk_UA
dc.subjectбоді-джазuk_UA
dc.subjectЛабан-категоріїuk_UA
dc.titleУСВІДОМЛЕНИЙ РУХ ТА СПОНТАННА КОМПОЗИЦІЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Usvidomleniy_rukh.pdf409,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.