Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624
Назва: | Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти |
Автори: | Пісняк, Валентина Степанівна |
Ключові слова: | освітня інклюзія нормативно-правові акти категорія тріадності інтеграція гуманна педагогіка |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Пісняк В.С.Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 2, 2019 С 89-94 |
Серія/номер: | УДК;376 DOI;10.31499/2706-6258.2.2019.178467 |
Короткий огляд (реферат): | Співвідношення досвіду вітчизняної інклюзії з теоретико-методологічними засадами світової освітньої інтеграції та розробка власних методологічних основ є першим кроком до осмислення освітньої інклюзії в Україні. У статті розкрито теоретичне осмислення інклюзивних процесів в освіті зарубіжними та українськими дослідниками, представлено деякі підходи до розвитку освітньої інклюзії, висвітлено питання про складнощі організації навчання дітей з ООП в загальноосвітніх закладах при відсутності інклюзивної культури, яка заснована на гуманітарнокультурологічному підході, визначено ціннісну значимість спільного навчання нормо-типових дітей та дітей з особливими освітніми потребами |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624 |
ISSN: | 2706-6258 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття у зб 2019 вип 2.pdf | 377,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.