Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624
Назва: Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти
Автори: Пісняк, Валентина Степанівна
Ключові слова: освітня інклюзія
нормативно-правові акти
категорія тріадності
інтеграція
гуманна педагогіка
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Пісняк В.С.Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 2, 2019 С 89-94
Серія/номер: УДК;376
DOI;10.31499/2706-6258.2.2019.178467
Короткий огляд (реферат): Співвідношення досвіду вітчизняної інклюзії з теоретико-методологічними засадами світової освітньої інтеграції та розробка власних методологічних основ є першим кроком до осмислення освітньої інклюзії в Україні. У статті розкрито теоретичне осмислення інклюзивних процесів в освіті зарубіжними та українськими дослідниками, представлено деякі підходи до розвитку освітньої інклюзії, висвітлено питання про складнощі організації навчання дітей з ООП в загальноосвітніх закладах при відсутності інклюзивної культури, яка заснована на гуманітарнокультурологічному підході, визначено ціннісну значимість спільного навчання нормо-типових дітей та дітей з особливими освітніми потребами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624
ISSN: 2706-6258
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття у зб 2019 вип 2.pdf377,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.