Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргай, Лілія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-05-21T07:14:14Z-
dc.date.available2021-05-21T07:14:14Z-
dc.date.issued2021-02-11-
dc.identifier.citationМоргай Л. А. Робота соціального працівника з проблемними сім՚ями. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 79. Том 1. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 227-230.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13643-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст соціальної роботи з проблемними (неблагополучними) сім’ями. Висвітлені проблемні питання щодо соціалізації та адаптації дітей у зазначеної категорії суспільства. Описані найважливіші функції, які притаманні благополучним сім’ям. Подане визначення поняття проблемна сім՚я та охарактеризовані сім՚ї із групи ризику. Охарактеризовано роль соціальних служб в роботі з проблемними сім՚ями. Зазначено, що провідну роль в організації соціальної роботи з сім՚єю повинні займати спеціалізовані центри, на основі яких можуть бути реалізовані соціальні програми із соціальної допомоги та підтримки неблагополучних сімей, а також клубні форми роботи з психолого-педагогічної підтримки неблагополучних сімей з дітьми. Розкрито зміст сімейного виховання, що супроводжується цілою низкою труднощів, з якими зіштовхуються батьки – найчастіше їх педагогічна та виховна неспроможність, помилки при взаємостосунками з іншими членами родини. Це стосується як благополучних сімей, так і неблагополучних, в яких ці помилки примножуються і негативним чином позначатися на формуванні особистості дітей. Неправильний вибір форм, методів і засобів впливу в сімейному вихованні, як правило, виде до виникнення у дітей неправильних уявлень, звичок і потреб, які ставлять їх у неприпустимі відносини з суспільством, цей процес ускладнюється в неблагополучних сім’ях. Описано, що в результаті неблагополучного виховання батьками дітей, порушуються сімейні відносини, і умови для успішного розвитку дитини. Всі негативні наслідки із виховання у сім՚ї переростають у виникнення девіантної поведінки у дітей Зазначено, що когорта українських педагогів засвідчує, що саме сімейне виховання є найголовнішим чинником, який впливає на подальшу долю дитини. Сім’я, здійснює виховний вплив на дитину з перших днів народження. Саме дитина від сім՚ї отримує любов, ласку, пораду. З՚ясовано, що робота соціального працівника полягає у профілактиці щодо виникнення проблемних (неблагополучних, дисфункціональних) сімей. Для того, щоб запобігти даних проблем потрібно серйозно та відповідально ставитися до своєї роботи.uk_UA
dc.publisherКиїв : Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;364.4-051:316.362-
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectпроблемна сім՚яuk_UA
dc.subjectфункції сім՚їuk_UA
dc.subjectсоціальні службиuk_UA
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA
dc.subjectпроблеми соціалізацїїuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.titleРобота соціального працівника з проблемними сім՚ямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Моргай Л.А..pdf552,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.