Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13644
Назва: Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Надія Миколаївна
Ключові слова: управлінська компетентність
менеджер освіти
дистанційне навчання
онлайн-заняття
ІКТ
електронне освітнє середовище
віртуальна дошка
Google Meet
інформаційно-комунікаційні технології
інформаційно-освітнє середовище
Дата публікації: січ-2021
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Стеценко Н., Ткачук Г. Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. №79 (том2). С.135-139. URL: http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/79/part_2/31.pdf
Серія/номер: УДК;378.018.8:[37.07:005-051]:37.07]:378.018.43
Короткий огляд (реферат): У статті описано досвід формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. Визначено готовність, здатність та уміння майбутніх менеджерів працювати в умовах дистанційного навчання та використання електронного освітнього середовища. Автори розглядають три основні види навчальної діяльності, які можна організувати в умовах дистанційного навчання – онлайн-заняття, самостійна робота з використанням ІКТ та частково навчальна і виробнича практика. На конкретних прикладах розглянуто використання тих чи інших засобів для організації навчальної діяльності майбутніх менеджерів освіти. Для проведення онлайн-занять авторами пропонуються такі середовища як BigBlueButton, Google Meet, Microsoft Team, Zoom тощо. Для організації групової роботи студентів розглядається функція віртуальної дошки платформи Google Meet та вимоги до такої діяльності. Формування управлінської компетентності також можна ефективно здійснювати в межах самостійної роботи з використанням ІКТ. Зокрема, студентам пропонується здійснювати огляд освітніх вебресурсів для формування навичок критичного оцінювання онлайн-джерел. Для організації науково-дослідної самостійної роботи виконуються завдання в середовищі Moodle та в межах університетського репозитарію. Важливим етапом на шляху до формування управлінської компетентності визначено навчальну та виробничу практику, яка частково може бути організована засобами ІКТ. У роботі наведено приклади та завдання, які можна вирішувати засобами ІКТ та електронного освітнього середовища. Авторами описано досвід організації управлінських практик майбутніх менеджерів освіти у період поширення коронавірусної інфекції (COVID-19). Для об’єктивного оцінювання управлінської компетентності авторами запропоновано поточне тестування, компетентнісне тестування для підсумкової атестації, анкетування після проходження практик.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13644
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-Stecenko-2021.pdf356,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.