Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-05-21T07:17:46Z-
dc.date.available2021-05-21T07:17:46Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.citationСтеценко Н., Ткачук Г. Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. №79 (том2). С.135-139. URL: http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/79/part_2/31.pdfuk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13644-
dc.description.abstractУ статті описано досвід формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. Визначено готовність, здатність та уміння майбутніх менеджерів працювати в умовах дистанційного навчання та використання електронного освітнього середовища. Автори розглядають три основні види навчальної діяльності, які можна організувати в умовах дистанційного навчання – онлайн-заняття, самостійна робота з використанням ІКТ та частково навчальна і виробнича практика. На конкретних прикладах розглянуто використання тих чи інших засобів для організації навчальної діяльності майбутніх менеджерів освіти. Для проведення онлайн-занять авторами пропонуються такі середовища як BigBlueButton, Google Meet, Microsoft Team, Zoom тощо. Для організації групової роботи студентів розглядається функція віртуальної дошки платформи Google Meet та вимоги до такої діяльності. Формування управлінської компетентності також можна ефективно здійснювати в межах самостійної роботи з використанням ІКТ. Зокрема, студентам пропонується здійснювати огляд освітніх вебресурсів для формування навичок критичного оцінювання онлайн-джерел. Для організації науково-дослідної самостійної роботи виконуються завдання в середовищі Moodle та в межах університетського репозитарію. Важливим етапом на шляху до формування управлінської компетентності визначено навчальну та виробничу практику, яка частково може бути організована засобами ІКТ. У роботі наведено приклади та завдання, які можна вирішувати засобами ІКТ та електронного освітнього середовища. Авторами описано досвід організації управлінських практик майбутніх менеджерів освіти у період поширення коронавірусної інфекції (COVID-19). Для об’єктивного оцінювання управлінської компетентності авторами запропоновано поточне тестування, компетентнісне тестування для підсумкової атестації, анкетування після проходження практик.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:[37.07:005-051]:37.07]:378.018.43-
dc.subjectуправлінська компетентністьuk_UA
dc.subjectменеджер освітиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectонлайн-заняттяuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectелектронне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectвіртуальна дошкаuk_UA
dc.subjectGoogle Meetuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk_UA
dc.titleФормування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-Stecenko-2021.pdf356,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.