Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13652
Назва: | Історія виникнення методичних навчальних матеріалів для вивчення іноземних мов у Нідерландах |
Автори: | Колісніченко, Ангеліна Іванівна |
Ключові слова: | зміст історичний розвиток тенденції іноземна мова методи навчання |
Дата публікації: | 16-кві-2021 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Колісніченко А.І. Історія виникнення методичних навчальних матеріалів для вивчення іноземних мов у Нідерландах.Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. наук-практ. Інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. С 138-139 |
Серія/номер: | УДК;37:001.895(477+100)(06) |
Короткий огляд (реферат): | Нідерландська педагогічна освіта має довгу історію становлення, що сприяло розвитку стійких традицій. До 1800 року сформованої системи освіти у Нідерландах не існувало. Іноземні мови вивчалися за допомогою приватних вчителів з відповідної мови (maîtres de langue). Крім приватних уроків такі вчителі викладали мову у школах, здебільшого французьку. Вимог до професійних знань і навичок вчителів іноземних мов практично не існувало, тому вони мали повну автономію у викладанні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13652 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Колісніченко_тези.pdf | 783,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.