Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13652
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колісніченко, Ангеліна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-27T06:38:16Z | - |
dc.date.available | 2021-05-27T06:38:16Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-16 | - |
dc.identifier.citation | Колісніченко А.І. Історія виникнення методичних навчальних матеріалів для вивчення іноземних мов у Нідерландах.Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. наук-практ. Інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. С 138-139 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13652 | - |
dc.description.abstract | Нідерландська педагогічна освіта має довгу історію становлення, що сприяло розвитку стійких традицій. До 1800 року сформованої системи освіти у Нідерландах не існувало. Іноземні мови вивчалися за допомогою приватних вчителів з відповідної мови (maîtres de langue). Крім приватних уроків такі вчителі викладали мову у школах, здебільшого французьку. Вимог до професійних знань і навичок вчителів іноземних мов практично не існувало, тому вони мали повну автономію у викладанні. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37:001.895(477+100)(06) | - |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.subject | історичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | тенденції | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.title | Історія виникнення методичних навчальних матеріалів для вивчення іноземних мов у Нідерландах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Колісніченко_тези.pdf | 783,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.