Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13668
Назва: "КЕЙС – МЕТОД» У СИСТЕМІ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ
Автори: Возносименко, Дарія Анатоліївна
Ключові слова: підготовка учителя математики
майбутній вчитель математики
валеологічний супровід
кейс технології
Дата публікації: 9-кві-2020
Видавництво: ХНУ імені В. Н. Каразіна,
Бібліографічний опис: Возносименко Д. А. «Кейс-метод» у системі валеологічного спрямування уроків математики. «Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку»: 2020: матеріал. ХVІІI міжнар. наук.-практ. Інтер.конф.( 9-10 квітня 2020 р., Харків). Харків, 2020 С.11-14.
Короткий огляд (реферат): Особливу стурбованість становлять сучасні умови нестабільності соціально-економічного розвитку українського суспільства, втрата духовних цінностей, притаманних нашій культурі, зменшувальна роль інституту батьківства, погіршення екологічної ситуації у світі та погіршення здоров’я учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13668
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Материалы конф2020-11-14.pdfВозносименко Д. А. «Кейс-метод» у системі валеологічного спрямування уроків математики. «Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку»: 2020: матеріал. ХVІІI міжнар. наук.-практ. Інтер.конф.( 9-10 квітня 2020 р., Харків). Харків, 2020 С.11-14.380,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.