Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13669
Title: Про роль контрприкладів в навчанні математики
Authors: Рудницький, Сергій Олександрович
Keywords: контрприклади
студенти
математика
процес навчання
педагогічна стратегія
Issue Date: 18-Jun-2020
Publisher: ФОП Цьома С.П.
Citation: Рудницький С. О. Про роль контрприкладів в навчанні математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу “ІТМ*плюс - 2020”: матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, (квітень-травень 2020 р., Суми). Суми, 2020. С. 94-95
Series/Report no.: УДК;371.32:51+378.14:371.32:[51+53] (08)
Abstract: У роботі показано, що використання контрприкладів відіграє важливу роль в розвитку у студентів творчих здібностей та логічного мислення. Зокрема, запропоновано практику використання контрприкладів в навчанні математики. У доповіді висвітлено позитивні сторони використання контрприкладів для виявлення зв’язку між рядом понять та концепцій та вдосконалення змісту лекційних та практичних занять.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13669
ISBN: 978–617–7487–69–1
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITM-2020-1 (1).pdf863,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.