Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудницький, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2021-06-03T07:03:21Z-
dc.date.available2021-06-03T07:03:21Z-
dc.date.issued2020-06-18-
dc.identifier.citationРудницький С. О. Про роль контрприкладів в навчанні математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу “ІТМ*плюс - 2020”: матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, (квітень-травень 2020 р., Суми). Суми, 2020. С. 94-95uk_UA
dc.identifier.isbn978–617–7487–69–1-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13669-
dc.description.abstractУ роботі показано, що використання контрприкладів відіграє важливу роль в розвитку у студентів творчих здібностей та логічного мислення. Зокрема, запропоновано практику використання контрприкладів в навчанні математики. У доповіді висвітлено позитивні сторони використання контрприкладів для виявлення зв’язку між рядом понять та концепцій та вдосконалення змісту лекційних та практичних занять.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherФОП Цьома С.П.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.32:51+378.14:371.32:[51+53] (08)-
dc.subjectконтрприкладиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectпроцес навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічна стратегіяuk_UA
dc.titleПро роль контрприкладів в навчанні математикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITM-2020-1 (1).pdf863,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.