Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошик, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-06-15T06:23:56Z-
dc.date.available2021-06-15T06:23:56Z-
dc.date.issued2021-04-01-
dc.identifier.citationЯрошик Я. В. Проектна діяльність – один із видів інноваційного навчання майбутніх учителів. «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)»: матеріали ХІІ Міжнародної наук.-техн. конф., 1-3 квіт. 2021 р. Житомир: 2021.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13682-
dc.description.abstractВ освітньому процесі проектна діяльність забезпечує продуктивний зв’язок теорії і практики у навчанні, сприяє формуванню життєвих компетенцій. А впровадження в освіту інформаційно-комунікаціних технологій значною мірою відбиває глибину і масштаби інформатизації суспільства. Тому, досить важливим є поєднання освітніх технологій, адже проектна діяльність належить до унікальних способів людської практики, пов’язаної із креативним мисленням, без якого неможливе створення чогось нового та глобального. За умов інтерактивного навчання, освітній процес відбувається на постійній активній взаємодії всіх його учасників, а поєднання інтерактивних технологій з ІКТ сприяє значному підвищенню його ефективності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЖитомир: Житомирська політехнікаuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectінформатикаuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутні учителіuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleПроектна діяльність – один із видів інноваційного навчання майбутніх учителівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Програма конференції ІКТ_01_04_2021.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.