Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13687
Назва: | Проблеми іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті пошуку нової моделі гуманітарної освіти |
Автори: | Анікіна, Інесса Валеріївна Оніщук, Ірина Іванівна Преснер, Руслана Борисівна Осіпчук, Ольга Василівна Турчін, Андрій Іванович Поченюк, Яніна Володимирівна |
Ключові слова: | майбутні вчителі гуманітарні спеціальності зарубіжні стандарти англомомовні країни підготовка фахівців іноземні мови |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. |
Бібліографічний опис: | І.В.Анікіна, І.І.Оніщук,Р.Б.Преснер,О.В.Осіпчук, А.І.Турчин,Я.В.Поченюк. Проблеми іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті пошуку нової гуманітарної освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова Серія 15.Науково-педагогічні проблеми фізичної культури(фізичної культура і спорт). Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. 2020. №3 (133).С15-21 |
Серія/номер: | DOI 10.31392/NPU-series 15.2021.3(133).02; |
Короткий огляд (реферат): | Важливим для дослідження проблеми іншомовної освіти майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей у ХХ столітті виявився пошук нової моделі гуманітарної освіти, спрямування її на формування системи цінностей, духовних орієнтирів і соціальних норм, котрі визначають динаміку розвитку людської цивілізації, що поставило нові вимоги до рівня та ефективності іншомовної освіти. Аналіз стандартів, що застосовуються в зарубіжній практиці іншомовної освіти, дозволяє визначити категорії іншомовних знань і навичок, котрі необхідно відобразити в документах, що розробляються в Україні. Використання міжнародного досвіду щодо стандартизації педагогічної діяльності з іншомовної освіти та розробки кваліфікаційних вимог, професійних стандартів та сертифікаційних процедур, діагностичних методик оцінки та самооцінки педагогічної діяльності з іноземної мови, можуть використовуватися в процесі модернізації практики викладання іншомовної освіти майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у педагогічних університетах України. Іншомовну освіту майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей розуміємо як процес і результат підготовки фахівців у галузі іноземних мов, які володіють сукупністю компетенцій, систематизованих знань і практичних навичок, що дозволяють розв’язувати теоретичні й практичні завдання за профілем іншомовної підготовки. Вплив стратегічних документів Ради Європи у досліджуваний період на підвищення якості іншомовної освіти майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей в Україні пов’язаний із урахуванням рекомендацій Ради Європи з мовної освіти та особливостей європейського освітнього простору, його інноваційного характеру. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13687 |
ISSN: | 2311-2220 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35-48-PB-15-21 (1).pdf | 270,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.