Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13687
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Анікіна, Інесса Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Оніщук, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Преснер, Руслана Борисівна | - |
dc.contributor.author | Осіпчук, Ольга Василівна | - |
dc.contributor.author | Турчін, Андрій Іванович | - |
dc.contributor.author | Поченюк, Яніна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-15T12:28:01Z | - |
dc.date.available | 2021-06-15T12:28:01Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | І.В.Анікіна, І.І.Оніщук,Р.Б.Преснер,О.В.Осіпчук, А.І.Турчин,Я.В.Поченюк. Проблеми іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті пошуку нової гуманітарної освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова Серія 15.Науково-педагогічні проблеми фізичної культури(фізичної культура і спорт). Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. 2020. №3 (133).С15-21 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13687 | - |
dc.description.abstract | Важливим для дослідження проблеми іншомовної освіти майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей у ХХ столітті виявився пошук нової моделі гуманітарної освіти, спрямування її на формування системи цінностей, духовних орієнтирів і соціальних норм, котрі визначають динаміку розвитку людської цивілізації, що поставило нові вимоги до рівня та ефективності іншомовної освіти. Аналіз стандартів, що застосовуються в зарубіжній практиці іншомовної освіти, дозволяє визначити категорії іншомовних знань і навичок, котрі необхідно відобразити в документах, що розробляються в Україні. Використання міжнародного досвіду щодо стандартизації педагогічної діяльності з іншомовної освіти та розробки кваліфікаційних вимог, професійних стандартів та сертифікаційних процедур, діагностичних методик оцінки та самооцінки педагогічної діяльності з іноземної мови, можуть використовуватися в процесі модернізації практики викладання іншомовної освіти майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у педагогічних університетах України. Іншомовну освіту майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей розуміємо як процес і результат підготовки фахівців у галузі іноземних мов, які володіють сукупністю компетенцій, систематизованих знань і практичних навичок, що дозволяють розв’язувати теоретичні й практичні завдання за профілем іншомовної підготовки. Вплив стратегічних документів Ради Європи у досліджуваний період на підвищення якості іншомовної освіти майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей в Україні пов’язаний із урахуванням рекомендацій Ради Європи з мовної освіти та особливостей європейського освітнього простору, його інноваційного характеру. | uk_UA |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | DOI 10.31392/NPU-series 15.2021.3(133).02; | - |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | гуманітарні спеціальності | uk_UA |
dc.subject | зарубіжні стандарти | uk_UA |
dc.subject | англомомовні країни | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
dc.title | Проблеми іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті пошуку нової моделі гуманітарної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35-48-PB-15-21 (1).pdf | 270,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.