Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнікіна, Інесса Валеріївна-
dc.contributor.authorОніщук, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorПреснер, Руслана Борисівна-
dc.contributor.authorОсіпчук, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorТурчін, Андрій Іванович-
dc.contributor.authorПоченюк, Яніна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-06-15T12:28:01Z-
dc.date.available2021-06-15T12:28:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІ.В.Анікіна, І.І.Оніщук,Р.Б.Преснер,О.В.Осіпчук, А.І.Турчин,Я.В.Поченюк. Проблеми іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті пошуку нової гуманітарної освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова Серія 15.Науково-педагогічні проблеми фізичної культури(фізичної культура і спорт). Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. 2020. №3 (133).С15-21uk_UA
dc.identifier.issn2311-2220-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13687-
dc.description.abstractВажливим для дослідження проблеми іншомовної освіти майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей у ХХ столітті виявився пошук нової моделі гуманітарної освіти, спрямування її на формування системи цінностей, духовних орієнтирів і соціальних норм, котрі визначають динаміку розвитку людської цивілізації, що поставило нові вимоги до рівня та ефективності іншомовної освіти. Аналіз стандартів, що застосовуються в зарубіжній практиці іншомовної освіти, дозволяє визначити категорії іншомовних знань і навичок, котрі необхідно відобразити в документах, що розробляються в Україні. Використання міжнародного досвіду щодо стандартизації педагогічної діяльності з іншомовної освіти та розробки кваліфікаційних вимог, професійних стандартів та сертифікаційних процедур, діагностичних методик оцінки та самооцінки педагогічної діяльності з іноземної мови, можуть використовуватися в процесі модернізації практики викладання іншомовної освіти майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у педагогічних університетах України. Іншомовну освіту майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей розуміємо як процес і результат підготовки фахівців у галузі іноземних мов, які володіють сукупністю компетенцій, систематизованих знань і практичних навичок, що дозволяють розв’язувати теоретичні й практичні завдання за профілем іншомовної підготовки. Вплив стратегічних документів Ради Європи у досліджуваний період на підвищення якості іншомовної освіти майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей в Україні пов’язаний із урахуванням рекомендацій Ради Європи з мовної освіти та особливостей європейського освітнього простору, його інноваційного характеру.uk_UA
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI 10.31392/NPU-series 15.2021.3(133).02;-
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectгуманітарні спеціальностіuk_UA
dc.subjectзарубіжні стандартиuk_UA
dc.subjectангломомовні країниuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.titleПроблеми іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті пошуку нової моделі гуманітарної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-48-PB-15-21 (1).pdf270,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.