Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13692
Назва: Methods and technologies for professional self-determination of students in the USA
Автори: Загребнюк, Юлія Володимирівна
Яловенко, Ольга Вікторівна
Ключові слова: professional self-determination
student youth
USA
methods
technologies
career choice
career guidance games and exercises
activating career guidance questionnaires
Дата публікації: 29-кві-2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Загребнюк Ю. В., Яловенко О. В. Methods and technologies for professional self-determination of students in the USA. Збірник наукових праць Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2021. № 1(23). С. 59–65..
Серія/номер: УДК;373.5(73):331.548
Короткий огляд (реферат): The analysis of the methods and technologies of professional selfdetermination of students in the US education system has been identified. It has been found that the theory and practice of preparing students for professional self-determination has accumulated some positive experience in the development and use of activating career guidance methods and the formation and adaptation of career guidance programs with elements of activation of high school students. Also, the article presents the analysis of basic career guidance methods and technologies in the American high school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13692
ISSN: 2307-4914
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Загребнюк_Яловенко PDF.pdf466,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.