Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13735
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-09T11:59:07Z | - |
dc.date.available | 2021-08-09T11:59:07Z | - |
dc.date.issued | 2021-05-22 | - |
dc.identifier.citation | Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2 (22): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 трав. 2021 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Демченко І., Івлєва Н. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С 199-204 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13735 | - |
dc.description.abstract | Процес пізнання навколишнього світу починається від народження й здійснюється упродовж усього життя. Специфіка формування цілісної картини світу у дітей пов’язана з розвитком їх пізнавальних інтересів, пізнавальних здібностей, пізнавально-дослідницької діяльності та пізнавальних умінь і способів дій дитини. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | картина світу | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ КАРТИНИ СВІТУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ КАРТИНИ СВІТУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.pdf | 311,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.