Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13737
Назва: Особливості управління маркетингом освітніх послуг
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Сидоренко, Владислав Богданович
Ключові слова: вища освіта
освітній маркетинг
освітня послуга
ресурс
освітній ринок
Дата публікації: 15-лют-2021
Видавництво: Центр фінансово-економічних наукових досліджень
Бібліографічний опис: Білошкурська Н. В., Сидоренко В. Б. Особливості управління маркетингом освітніх послуг. Економіка та право в умовах глобалізації : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 15 лютого 2021 р.). Полтава : ЦФЕНД, 2021. С. 92–94.
Короткий огляд (реферат): Досліджено існуючі проблеми в управлінні маркетингом освітніх послуг та його особливості в умовах реформування вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13737
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurska_Sydorenko.pdf496,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.