Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13749
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карасєвич, Сергій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Карасєвич, Марина Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-18T13:38:11Z | - |
dc.date.available | 2021-08-18T13:38:11Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-30 | - |
dc.identifier.citation | Карасєвич С. А., Карасєвич М. П. / Шлях вчителя до підвищення ефективності роботи у своїй галузі // Нове покоління вчителів для української школи: виклики і досягнення: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (30 квітня 2021 р., м. Одеса). − Одеса : Астропринт, 2021. — С.28−31. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978–966–927–736–7 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13749 | - |
dc.description.abstract | У цій роботі висвітлено основи для підвищення ефективності роботи вчителя у галузі фізичного виховання і спорту. Етапи роботи вчителя, як шлях до підвищення ефективності роботи. Вчитель, як приклад для оточуючих; професійні та морально-етичні вимоги. Розуміння фізичної культури, як шлях, що сприяє повноцінному щасливому життю. | uk_UA |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371/376(063) | - |
dc.subject | Фізичне виховання, | uk_UA |
dc.subject | вчитель фізичного виховання, | uk_UA |
dc.subject | підвищення ефективності роботи, | uk_UA |
dc.subject | фізична культура, | uk_UA |
dc.subject | етапи роботи вчителя. | uk_UA |
dc.title | Шлях вчителя до підвищення ефективності роботи у своїй галузі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shliakh_vchytelia_do_pidvyshchennia_efektyvnosti_roboty_u_svoii_haluzi.pdf | 485,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.