Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-09-07T05:24:27Z-
dc.date.available2021-09-07T05:24:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІщенко Л. В., Підлипняк І.Ю., Журавко Т.В. Підготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Випуск 80. Том 1. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 109–113.uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13762-
dc.description.abstractУ статті розкрито підготовку педагогів до розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Метою статті є розкриття особливостей організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. З’ясовано, що діяльністю, яка забезпечує змогу синтезувати, комбінувати історичну інформацію про предмет, є проєктна діяльність, що дає змогу розглядати її як найбільш ефективний засіб розвитку пізнавального інтересу. У руслі дослідження визначено зміст поняття “проєктна діяльність дітей дошкільного віку”. Розкрито потенційні можливості проєктної діяльності в розвитку в дітей пізнавального інтересу до історії предметного світу. Схарактеризовано особливості організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. Виокремлено педагогічні умови розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до історії предметного світу в проєктній діяльності, зокрема: дорослий як зразок-орієнтир, носій досвіду організації проектної діяльності; організація завдань пошуково-творчого, проблемного характеру, що стимулюють пізнавальний інтерес дітей до історії предметного світу; створення предметно-стимулюючого середовища в закладі дошкільної освіти. Педагогічна підтримка дорослого має бути спрямована на розширення потенційних можливостей дитини, своєчасне виявлення пізнавальних інтересів та створення умов у сучасному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти, що забезпечують цей розвиток. Без допомоги дорослого дитина не завжди здатна якісно спроєктувати свою діяльність, творчо підійти до її розв’язання.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:373.2.015.31]:37.091.313-
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectпредметний світuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.titleПідготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко, Підлипняк, Журавко.pdf290,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.