Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795
Title: Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки
Authors: Демченко, Ірина Іванівна
Бегас, Людмила Дмитрівна
Калиновська, Ірина Сергіївна
Нікітенко, Альона Станіславівна
Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Бабій, Інна Володимирівна
Білан, Валентина Андріївна
Голуб, Надія Петрівна
Дука, Тетяна Миколаївна
Кривда, Валентина Савівна
Поліщук, Олена Василівна
Хрипун, Дар'я Миколаївна
Чередник, Анна Анатоліївна
Малишевська, Ірина Анатоліївна
Воєдило, Ольга Вікторівна
Черніченко, Людмила Анатоліївна
Авраменко, Оксана Олександрівна
Лемещук, Марина Анатоліївна
Голуб, Володимир Миколайович
Журавко, Тетяна Валеріївна
Колісник, Людмила Василівна
П'ясецька, Наталія Анатоліївна
Keywords: інклюзія
інклюзивна педагогіка
спеціальна освіта
інклюзивне навчання
спеціальна педагогіка
інтеграція
особливі освітні потреби
діти з особливими освітніми потребами
асистент вчителя
асистент вихователя
дефектолог
Issue Date: 2019
Publisher: Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ"
Citation: Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки: за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (28 березня 2019 р.) / гол. ред. Демченко І. І. Умань, 2019. Вип. V. 197 с.
Series/Report no.: УДК;74.03(063)
Abstract: Структуру і характер наукового змісту сучасної педагогіки неможливо зрозуміти без урахування того, що, крім диференціації за видами та аспектами дослідницької діяльності в цій науці, існують відмінності між принциповими теоретичними підходами, що визначають стратегію і хід дослідження, тобто дають відповіді на питання «що» і «як досліджується». Ці відмінності виявляються в існуванні в межах педагогічної науки конкуруючих шкіл і напрямків, які характеризуються за належністю до тієї або іншої концептуальної традиції: традиційної педагогіки, гуманістичної педагогіки та ін. Основою для розвитку та існування в контексті педагогічної науки різних наукових напрямків є парадигми, що поділяються педагогами.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник лабораторії.pdf240,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.