Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797
Назва: Історія інклюзивних освітніх практик у США
Автори: Шумаєва, Світлана Петрівна
Коваленко, Світлана Миколаївна
Ключові слова: особливі освітні потреби
неповносправні діти
інклюзивне середовище
інклюзія
дитина з особливими освітніми потребами
система загальної освіти США
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ"
Бібліографічний опис: Шумаєва С.П., Коваленко С. М. Історія інклюзивних освітніх практик у США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2021. № 2 .С. 157-163
Серія/номер: УДК;37(73)(09):376.01
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто етапи становлення інклюзивної освіти у США, проаналізовано різні підходи до визначення поняття «особливі освітні потреби», «неповносправні діти», «інклюзивне середовище», «інклюзія», зроблено ретроспективу державних актів, законів, пов’язаних із проблемою особливих освітніх потреб у системі загальної освіти США.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228834-Текст статті-521081-1-10-20210409.pdf488,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.