Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797
Title: Історія інклюзивних освітніх практик у США
Authors: Шумаєва, Світлана Петрівна
Коваленко, Світлана Миколаївна
Keywords: особливі освітні потреби
неповносправні діти
інклюзивне середовище
інклюзія
дитина з особливими освітніми потребами
система загальної освіти США
Issue Date: 2021
Publisher: Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ"
Citation: Шумаєва С.П., Коваленко С. М. Історія інклюзивних освітніх практик у США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2021. № 2 .С. 157-163
Series/Report no.: УДК;37(73)(09):376.01
Abstract: У статті розглянуто етапи становлення інклюзивної освіти у США, проаналізовано різні підходи до визначення поняття «особливі освітні потреби», «неповносправні діти», «інклюзивне середовище», «інклюзія», зроблено ретроспективу державних актів, законів, пов’язаних із проблемою особливих освітніх потреб у системі загальної освіти США.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
228834-Текст статті-521081-1-10-20210409.pdf488,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.