Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумаєва, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorКоваленко, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-09-17T22:12:24Z-
dc.date.available2021-09-17T22:12:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШумаєва С.П., Коваленко С. М. Історія інклюзивних освітніх практик у США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2021. № 2 .С. 157-163uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797-
dc.description.abstractУ статті розглянуто етапи становлення інклюзивної освіти у США, проаналізовано різні підходи до визначення поняття «особливі освітні потреби», «неповносправні діти», «інклюзивне середовище», «інклюзія», зроблено ретроспективу державних актів, законів, пов’язаних із проблемою особливих освітніх потреб у системі загальної освіти США.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ "ВІЗАВІ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(73)(09):376.01-
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectнеповносправні дітиuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectсистема загальної освіти СШАuk_UA
dc.titleІсторія інклюзивних освітніх практик у СШАuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228834-Текст статті-521081-1-10-20210409.pdf488,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.