Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T07:31:23Z-
dc.date.available2021-09-20T07:31:23Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationPalaguta I. Pedagogical support of future teacher’s professional self-knowledge. Sciences of Europe, 2021. P. 20-23.uk_UA
dc.identifier.issn3162-2364-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13826-
dc.description.abstractМain problems of the pedagogical support of future teachers’ professional self-knowledge are analyzed. Difficulties of future teachers’ entrance into professional activity are explained.The main approaches to the notion of «pedagogical support» are introduced. Directions to the realization of the pedagogical activity with the aim of the pedagogical support a person who get education are shown.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSciences of Europeuk_UA
dc.subjectpedagogical supportuk_UA
dc.subjectfuture teachersuk_UA
dc.subjectprofessionaluk_UA
dc.subjectself-knowledgeuk_UA
dc.titlePedagogical support of future teacher’s professional self-knowledgeuk_UA
dc.title.alternativeПедагогічна підтримка професійного самопізнання майбутніх учителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical support of future teacher’s professional self-knowledge.pdf554,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Tutylka i zmist.pdf224,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.