Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13840
Назва: Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Литвин, Оксана Вікторівна
Ключові слова: туризм
бренд
брендинг
Черкащина
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид. центр КНУКіМ
Бібліографічний опис: Кирилюк І.М., Литвин О.В. Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації : тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, 8-9 квіт., 2021 р. / М-во освіти і науки України; Інститут модернізації змісту освіти; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв ; Київ. ун-т культури ; Ф-т готельно-ресторанного і турист. бізнесу. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. С.164–167.
Серія/номер: УДК;640.43+379.851+330.341.1
Короткий огляд (реферат): Досліджено брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13840
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Збiрник__Гостиннiст__2021_print.pdf733,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.