Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13840
Title: Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини
Authors: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Литвин, Оксана Вікторівна
Keywords: туризм
бренд
брендинг
Черкащина
Issue Date: 2021
Publisher: Вид. центр КНУКіМ
Citation: Кирилюк І.М., Литвин О.В. Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації : тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, 8-9 квіт., 2021 р. / М-во освіти і науки України; Інститут модернізації змісту освіти; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв ; Київ. ун-т культури ; Ф-т готельно-ресторанного і турист. бізнесу. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. С.164–167.
Series/Report no.: УДК;640.43+379.851+330.341.1
Abstract: Досліджено брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13840
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Збiрник__Гостиннiст__2021_print.pdf733,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.