Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛитвин, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T07:55:29Z-
dc.date.available2021-09-20T07:55:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКирилюк І.М., Литвин О.В. Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації : тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, 8-9 квіт., 2021 р. / М-во освіти і науки України; Інститут модернізації змісту освіти; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв ; Київ. ун-т культури ; Ф-т готельно-ресторанного і турист. бізнесу. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. С.164–167.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13840-
dc.description.abstractДосліджено брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини.uk_UA
dc.publisherВид. центр КНУКіМuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;640.43+379.851+330.341.1-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectЧеркащинаuk_UA
dc.titleБрендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащиниuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Збiрник__Гостиннiст__2021_print.pdf733,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.