Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13852
Назва: | Дослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства |
Автори: | Карнаух, Леся Петрівна Кравчук, Неля Павлівна |
Ключові слова: | гендерна соціалізація особистість суспільство культура |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Карнаух Л. П., Кравчук Н. П. Дослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). С. 170-178. |
Серія/номер: | УДК;[373.2:[316.61:305]]:930.85 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження полягає в тому, що гендерна соціалізація особистості знaчнoю мiрoю визначається coцiaльними oчiкувaннями, ocoбливocтями культури, трaдицiй, вихoвaння в межах сус- пільства як макросередовища становлення дитини дошкільного віку. Аналіз генезису гендерних досліджень в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства окреслює сучасні проблеми гендерної соціалізації особистості та педагогічні складові цієї проблематики. Тому мета статті полягає у розкритті особливостей гендерної соціалізації особистості дошкільника в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства. Роз- криті загальні тенденції психолого-педагогічних досліджень в руслі гендерної проблематики за допомогою методів системно-структурного аналізу, порівняння, узагальнення педагогічних, психологічних, етнографіч- них наукових джерел. Досліджено суспільно-історичний аспект розвитку суспільства, в межах якого відбува- ється гендерне становлення особистості. Виявлено взаємозалежність між рівнем розвитку суспільства та його ставленням до дітей загалом та процесом гендерної соціалізації зокрема. Аналіз різних джерел дає підстави стверджувати, що у різні історичні періоди розвитку суспільства ставлення до дітей, особливості формування навичок міжстатевого спілкування змінювалося. Історично-педагогічний аналіз окреслює соціальні і куль- турні особливості гендерної соціалізації. Проаналізовані дослідження дають змогу дійти висновків про те, що розвиток суспільства ускладнює сфери життєдіяльності особистості дитини дошкільного віку, впливає на процес соціалізації і підвищує її цінність в культурі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13852 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Карнаух, Кравчук.pdf | 586,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.