Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13852
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.contributor.author | Кравчук, Неля Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T08:23:30Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T08:23:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Карнаух Л. П., Кравчук Н. П. Дослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). С. 170-178. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13852 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження полягає в тому, що гендерна соціалізація особистості знaчнoю мiрoю визначається coцiaльними oчiкувaннями, ocoбливocтями культури, трaдицiй, вихoвaння в межах сус- пільства як макросередовища становлення дитини дошкільного віку. Аналіз генезису гендерних досліджень в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства окреслює сучасні проблеми гендерної соціалізації особистості та педагогічні складові цієї проблематики. Тому мета статті полягає у розкритті особливостей гендерної соціалізації особистості дошкільника в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства. Роз- криті загальні тенденції психолого-педагогічних досліджень в руслі гендерної проблематики за допомогою методів системно-структурного аналізу, порівняння, узагальнення педагогічних, психологічних, етнографіч- них наукових джерел. Досліджено суспільно-історичний аспект розвитку суспільства, в межах якого відбува- ється гендерне становлення особистості. Виявлено взаємозалежність між рівнем розвитку суспільства та його ставленням до дітей загалом та процесом гендерної соціалізації зокрема. Аналіз різних джерел дає підстави стверджувати, що у різні історичні періоди розвитку суспільства ставлення до дітей, особливості формування навичок міжстатевого спілкування змінювалося. Історично-педагогічний аналіз окреслює соціальні і куль- турні особливості гендерної соціалізації. Проаналізовані дослідження дають змогу дійти висновків про те, що розвиток суспільства ускладнює сфери життєдіяльності особистості дитини дошкільного віку, впливає на процес соціалізації і підвищує її цінність в культурі. | uk_UA |
dc.publisher | УжНУ «Говерла» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[373.2:[316.61:305]]:930.85 | - |
dc.subject | гендерна соціалізація | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.title | Дослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Карнаух, Кравчук.pdf | 586,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.