Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T08:23:30Z-
dc.date.available2021-09-20T08:23:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКарнаух Л. П., Кравчук Н. П. Дослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). С. 170-178.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13852-
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає в тому, що гендерна соціалізація особистості знaчнoю мiрoю визначається coцiaльними oчiкувaннями, ocoбливocтями культури, трaдицiй, вихoвaння в межах сус- пільства як макросередовища становлення дитини дошкільного віку. Аналіз генезису гендерних досліджень в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства окреслює сучасні проблеми гендерної соціалізації особистості та педагогічні складові цієї проблематики. Тому мета статті полягає у розкритті особливостей гендерної соціалізації особистості дошкільника в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства. Роз- криті загальні тенденції психолого-педагогічних досліджень в руслі гендерної проблематики за допомогою методів системно-структурного аналізу, порівняння, узагальнення педагогічних, психологічних, етнографіч- них наукових джерел. Досліджено суспільно-історичний аспект розвитку суспільства, в межах якого відбува- ється гендерне становлення особистості. Виявлено взаємозалежність між рівнем розвитку суспільства та його ставленням до дітей загалом та процесом гендерної соціалізації зокрема. Аналіз різних джерел дає підстави стверджувати, що у різні історичні періоди розвитку суспільства ставлення до дітей, особливості формування навичок міжстатевого спілкування змінювалося. Історично-педагогічний аналіз окреслює соціальні і куль- турні особливості гендерної соціалізації. Проаналізовані дослідження дають змогу дійти висновків про те, що розвиток суспільства ускладнює сфери життєдіяльності особистості дитини дошкільного віку, впливає на процес соціалізації і підвищує її цінність в культурі.uk_UA
dc.publisherУжНУ «Говерла»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[373.2:[316.61:305]]:930.85-
dc.subjectгендерна соціалізаціяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.titleДослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Карнаух, Кравчук.pdf586,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.