Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13869
Назва: The development of entrepreneurial competence of students: the creative approach of American teachers
Інші назви: РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ: ТВОРЧИЙ ПІДХІД АМЕРИКАНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ
Автори: Сліпенко, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: Підприємницька компетентність
Учні
Заклад загальної середньої освіти
США
Дата публікації: 8-кві-2019
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Сліпенко В. О. The development of entrepreneurial competence of students: the creative approach of American teachers. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». Дрогобич, 2019. № 9/41. С. 161–176.
Серія/номер: УДК;373.015.31:33
Короткий огляд (реферат): Розвиток підприємницької компетентності – нове педагогічне явище сучасної середньої освіти. Підприємництво є ключовим рушієм економіки, а успішне процвітання країни та значна кількість нових робочих місць створю- ється малими й великими підприємствами, започаткованими підприємцями. Люди, що займаються підприємницькою діяльністю, стверджують, що вони мають більше можливостей для здійснення творчих проектів, вищу самооцін- ку та почуття контролю над власним життям. Як наслідок, значна кількість досвідчених бізнесменів, політичних лідерів, економістів та освітян вважа- ють, що розвиток підприємницької компетентності максимізує індивідуаль- ний, колективний, економічний та соціальний успіх у місцевому, національ- ному і глобальному рівнях. Тому молодь, яка увійде у доросле життя, під час навчання у середній школі має отримати необхідні знання про умови та спо- соби підприємницької діяльності, планування і організацію трудового проце- су, правомірної поведінки у бізнес-середовищі, об’єктивно оцінювати власний потенціал та усвідомити свою необхідність для розвитку суспільства. Оче- видно, що формування підприємницької компетентності учнівської молоді на початку третього тисячоліття стало необхідною складовою закладів серед- ньої освіти закордоном, зокрема в Сполучених Штатах Америки, лідера що- до започаткування підприємств. У статті на основі аналізу наукових джерел з’ясовано сутніcть та структуру підприємницької компетентності особистості, що пропонується американськими педагогами, та містить такі якості: новаторство, цілеспря- мованість, самостійність, ініціативність, готовність до ризику, відповідаль- ність, компетентність, силу волі, «самоефективність», високий рівень моти- вації, зростання почуття «локус контролю». Розкрито зміст підприємниць- кої освіти у середніх навчальних закладах США, що передбачає достатню кількість розроблених стандартів (зокрема, «Національні стандарти бізнес- освіти» та «Національні стандарти фінансової грамотності» для середніх шкіл США), навчальних програм (з історії та суспільствознавства, що міс- тить економічну змістову лінію), курсів («Підприємницька діяльність»), підруч- ників («Підприємець: дитячі книги про дітей-підприємців»), які висвітлюють змістову складову досліджуваного феномену. Наголошується, що у процесі розробки чи вдосконалення наявних навчальних програм для закладів серед- ньої освіти США із розвитку підприємницької компетентності учнів зазна- чені стандарти безсумнівно адаптують до суспільних потреб і особливостей політики кожного штату. Розглянуто діяльність американських педагогів у формуванні підприєм- ницької компетентності учнів середніх шкіл США, що передбачає різнома- ніття форм і методів як традиційних, так і інтерактивних (проведення лек- цій та семінарів; розробку і виконання творчих проектів; організацію прак- тики на виробничих і сільськогосподарських підприємствах, використання на уроках методів аналізу якостей і навичок підприємця, кейс-стаді, ділової гри, тренінгу, майстер-класу; створення міні-підприємств, міні-банків та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13869
ISSN: 2313-2039
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.