Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2021-09-24T21:12:11Z-
dc.date.available2021-09-24T21:12:11Z-
dc.date.issued2021-04-29-
dc.identifier.citationПерші спроби пошуку в науковому просторі : зб. матеріалів 19-го Всеукр. студ. наук.-практ. конф. «Особливості організації життєдіяльності дитини у сучасному дошкіллі» (м. Умань, 29 квіт. 2021 р.) / [голов. ред.: Іщенко Л. В., Кушнір В. М. ; відп. за вип.: Карнаух Л. П., Залізняк А. М., Слатвінська А. А. – Умань : Візаві, 2021. – 207 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13904-
dc.description.abstractФормування повноцінної активної особистості має насамперед ґрунтуватися на вихованні у дитини почуття власної гідності, усвідомлення своєї самоцінності, поваги до себе, віри у власні сили. Проте, на заваді цьому інколи постає страх, тривога. Стурбованість, тривога, страх – це такі ж невід’ємні емоційні прояви нашого психічного життя, як радість, захоплення, гнів, здивування. Але при надмірній піддатливості до тривог, страхів, залежності від них суттєво змінюється поведінка людини, що позначається на встановленнні нею міжособистісних вззаємин.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectформування особистостіuk_UA
dc.subjectвиховання дітейuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТРИВОЖНИХ СТАНІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.