Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСліпенко, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-09-25T10:31:12Z-
dc.date.available2021-09-25T10:31:12Z-
dc.date.issued2018-10-25-
dc.identifier.citationСліпенко В. О. Роль сім’ї у формуванні підприємницької компетентності підростаючого покоління США. Сучасна іншомовна освіта України та зарубіжжя: стан, виклики і перспективи: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Глухів, 24–25 жовтня 2018 р.). Суми: Вінниченко М.Д., 2018. С. 33–36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13907-
dc.description.abstractСім’я в США – сфера самовираження індивіда, і якщо вона відповідає соціальному середовищу, то, природно, дитина швидше засвоює норми, традиції та цінності, притаманні суспільству. Здатність ефективно управляти грошовими потоками і приймати грамотні фінансові рішення є одним з визначальних факторів успішності молодого покоління. Проведене нами дослідження дозволяє зробити висновок, що батьки в США всіляко сприяють розвитку підприємництва: діляться досвідом роботи зі створення і управління бізнесом, надають поради щодо набуття навиків підприємця, залучають до сімейної справи, тобто сім’я відіграє важливу роль у формуванні підприємницької компетентності підростаючого покоління.uk_UA
dc.publisherСуми: Вінниченкоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:81’243](477+100)(06)-
dc.subjectпідприємницька компетентністьuk_UA
dc.subjectсім'яuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectСШАuk_UA
dc.titleРОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ СШАuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Сліпенко_тезиРольСімї.pdf752,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.