Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorБраславська, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-25T17:51:16Z-
dc.date.available2021-09-25T17:51:16Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationБраславська О. В., Барвінок Н. В. Формування картографічної компетентності майбутніх учителів географії при вивченні дисциплін фундаментальної підготовки. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1(5). Умань: Візаві, 2021. С. 6-15.uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13931-
dc.description.abstractУ статті наведено потреби сучасного суспільства у компетентному у своїй галузі вчителі географії, у необхідності досконалого володіння майбутнім вчителем географії методикою свого предмета, що поєднує фізичну та економічну географію, володіння добрими знаннями географії та суміжніх з нею наук, бути глибоко обізнаним з навколишнім світом і пов’язувати навчання предмету з сучасністю, а для цього використовувати всі можливі засоби інформації. Наведено важливість формування стійких умінь працювати з картами та здобувати нові знання для подальшого навчання та професійної діяльності, бачення ролі карти та картографічних знань для сучасних потреб людства, постійне розширення діапазону знань про актуальні можливості сучасної картографічної науки, а також уміння передати свої знання, уміння та навички учням. Обґрунтовано необхідність формування картографічної компетентності як складової фахової компетентності у майбутніх вчителів географії, що займає важливе місце у формуванні майбутнього вчителя географії як професіонала. Розглянуто праці вітчизняних та зарубіжних авторів, які вивчали у своїх роботах питання формування фахових компетентностей майбутніх учителів і, зокрема, картографічної компетентності у підготовці майбутніх учителів географії як складової їх фахової компетентності. Спираючись на перераховані дослідження визначено формування картографічної компетентності у майбутніх вчителів географії під час вивчення дисциплін фундаментальної підготовки та вказано важливість формування такої картографічної компетентності та надання таких знань, умінь та навичок, які будуть вкрай важливими для майбутніх вчителів географії у їх майбутній професійній діяльності. Охарактеризовано процес формування картографічної компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення дисциплін фундаментальної підготовки у закладі вищої освіти, зокрема в першому семестрі першого року навчання.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018:373.5.011.3-051:91]:528.09-
dc.subjectФахова компетентністьuk_UA
dc.subjectкартографічна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectнавчальна практикаuk_UA
dc.subjectкартаuk_UA
dc.subjectкартографіяuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель географіїuk_UA
dc.subjectдисципліни фундаментальної підготовкиuk_UA
dc.titleФормування картографічної компетентності майбутніх учителів географії при вивченні дисциплін фундаментальної підготовкиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Формування картографічної компетентності _ стаття.pdf981,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.