Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриловець, Микола-
dc.contributor.authorБраславська (Тімець), Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-25T18:34:57Z-
dc.date.available2021-09-25T18:34:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКриловець М., Браславська О. Соціально-виховна робота на уроках географії. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2021. Вип. 1(23). С. 16–24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13958-
dc.description.abstractВиховальне навчання – це таке навчання, при якому досягається органічний зв’язок між набутими учнями знаннями, навичками, уміннями, засвоєним досвідом творчої діяльності та формуванням емоційно-ціннісного ставлення до світу, один до одного, до навчального матеріалу, що засвоюється на уроці географії. Дидактичний аспект виховального навчання досягається реалізацією взаємозв’язків навчальної, розвивальної та виховної функцій освітнього процесу. Розвивальний аспект навчання – розширення об’єму змісту навчального матеріалу. Виховний – цілеспрямоване формування особистісного ставлення учня до змісту інформації, яка ним сприймається, і до дійсності загалом.uk_UA
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:91-
dc.subjectекономічної географії,uk_UA
dc.subjectякостейuk_UA
dc.subjectфункціюuk_UA
dc.subjectінтересамuk_UA
dc.titleСоціально-виховна робота на уроках географіїuk_UA
dc.title.alternativeSOCIAL AND EDUCATIONAL WORK IN GEOGRAPHY LESSONSuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття Криловець Бр УДПУ21.pdf500,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.