Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2021-10-01T05:58:48Z-
dc.date.available2021-10-01T05:58:48Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationПерепелюк Т. Д. Я - концепція як умова професійного становлення практичного психолога. СУЧАСНІ ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: ЕКО-ТРЕНІНГ [збірник тез доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції]. Відп. ред. В.Л. Зливков, Н.А. Харченко, С.О. Лукомська. Умань-Київ: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2021.С. 62-64.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13981-
dc.description.abstractДослідження проблеми Я-концепції у сучасній психологічній літературі показує, що розвиток Я-концепції має важливе значення для особистісного розвитку кожної людини. Розглянемо, яку роль відіграє Я-концепція у професійному становленні.Умови сьогодення й особливості суспільного життя ставлять чіткі вимоги до компетентності, професіоналізму, поведінки, рівня 63 культури і мислення психолога-практика, а тому й до рівня професійної та особистісної підготовки у системі вищої школи майбутнього фахівця в галузі практичної психології.uk_UA
dc.publisherІнститут психології імені Г.С. Костюка НАПН Україниuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectпсихологuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.titleЯ - концепція як умова професійного становлення практичного психологаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник еко-тренінг 2021.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.