Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Гриньова, Наталія В'ячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-01T05:59:59Z | - |
dc.date.available | 2021-10-01T05:59:59Z | - |
dc.date.issued | 2021-06 | - |
dc.identifier.citation | Перепелюк Т. Д., Гриньова Н. В. Діагностика світоглядного та комунікативного компонентів як складових розвитку особистісної сфери підлітка. Психологічний журнал. Умань, 2021. № 7. С. 65-73. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2617-2100 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13982 | - |
dc.description.abstract | У статті подані результати діагностики рівня сформованості у підлітків світоглядного та комунікативного компонентів як складових розвитку їх особистісної сфери. Дані компоненти є важливими для вироблення життєвих цінностей та стратегій, переконань та поглядів, що безпосередньо впливатимуть на мотивацію до здійснення подальшої життєдіяльності. У статті розглядається процес розвитку комунікативної сфери особистості підлітка. Акцентується увага та тісному зв’язку сфери спілкування з формування особистості, та становленням світоглядного компоненту підлітків. Охарактеризовано фактори, які впливають на формування мовної особистості підлітка. Окреслено основні труднощі у діалогічному та монологічному мовленні підлітків. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | світогляд | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | підліток | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.title | Діагностика світоглядного та комунікативного компонентів як складових розвитку особистісної сфери підлітка | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7 випуск (1).pdf | 1,81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.