Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorГриньова, Наталія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2021-10-01T05:59:59Z-
dc.date.available2021-10-01T05:59:59Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationПерепелюк Т. Д., Гриньова Н. В. Діагностика світоглядного та комунікативного компонентів як складових розвитку особистісної сфери підлітка. Психологічний журнал. Умань, 2021. № 7. С. 65-73.uk_UA
dc.identifier.issn2617-2100-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13982-
dc.description.abstractУ статті подані результати діагностики рівня сформованості у підлітків світоглядного та комунікативного компонентів як складових розвитку їх особистісної сфери. Дані компоненти є важливими для вироблення життєвих цінностей та стратегій, переконань та поглядів, що безпосередньо впливатимуть на мотивацію до здійснення подальшої життєдіяльності. У статті розглядається процес розвитку комунікативної сфери особистості підлітка. Акцентується увага та тісному зв’язку сфери спілкування з формування особистості, та становленням світоглядного компоненту підлітків. Охарактеризовано фактори, які впливають на формування мовної особистості підлітка. Окреслено основні труднощі у діалогічному та монологічному мовленні підлітків.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectпідлітокuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleДіагностика світоглядного та комунікативного компонентів як складових розвитку особистісної сфери підліткаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 випуск (1).pdf1,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.