Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13989
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Галузінська, Майя Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-01T06:32:47Z | - |
dc.date.available | 2021-10-01T06:32:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Браславська О.В., Галузінська М.І., Урвант А.С. Фреймізація навчання: можливості формування творчої активності учнів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1. Умань: Візаві, 2021. – С. 60–72. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13989 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається актуальність проблеми формування творчої активності учнів. Метою роботи є звернення уваги педагогічної спільноти до такого питання як фреймізація навчання, що передбачає урізноманітнення форм і методів організації освітнього процесу засобом актуалізації самокорекції знань учнів. Встановлено, що формування творчої активності старшокласників засобом фреймізації має здійснюватися на засадах особистісної орієнтації, компетентнісного підходу. Крім загальної характеристики, розкрито специфіку створення фреймів зі слотами. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.31.68 | - |
dc.subject | фреймізація навчання | uk_UA |
dc.subject | актуалізація знань | uk_UA |
dc.subject | самооцінювання | uk_UA |
dc.subject | творча активність учня | uk_UA |
dc.title | ФРЕЙМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ | uk_UA |
dc.title.alternative | FRAMEMIZATION OF LEARNING: OPPORTUNITIES FOR FORMATION OF STUDENTS CREATIVE ACTIVITY | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Галузінська УрвантУДПУ 1 вже.pdf | 427,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.