Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраславська (Тімець), Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorГалузінська, Майя Іванівна-
dc.date.accessioned2021-10-01T06:32:47Z-
dc.date.available2021-10-01T06:32:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБраславська О.В., Галузінська М.І., Урвант А.С. Фреймізація навчання: можливості формування творчої активності учнів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1. Умань: Візаві, 2021. – С. 60–72.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13989-
dc.description.abstractУ статті розкривається актуальність проблеми формування творчої активності учнів. Метою роботи є звернення уваги педагогічної спільноти до такого питання як фреймізація навчання, що передбачає урізноманітнення форм і методів організації освітнього процесу засобом актуалізації самокорекції знань учнів. Встановлено, що формування творчої активності старшокласників засобом фреймізації має здійснюватися на засадах особистісної орієнтації, компетентнісного підходу. Крім загальної характеристики, розкрито специфіку створення фреймів зі слотами.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.31.68-
dc.subjectфреймізація навчанняuk_UA
dc.subjectактуалізація знаньuk_UA
dc.subjectсамооцінюванняuk_UA
dc.subjectтворча активність учняuk_UA
dc.titleФРЕЙМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВuk_UA
dc.title.alternativeFRAMEMIZATION OF LEARNING: OPPORTUNITIES FOR FORMATION OF STUDENTS CREATIVE ACTIVITYuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Галузінська УрвантУДПУ 1 вже.pdf427,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.