Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагополучна, Анастасія Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-10-01T09:45:17Z-
dc.date.available2021-10-01T09:45:17Z-
dc.date.issued2019-09-05-
dc.identifier.citationБлагополучна А. Г. Роль дорожньої карти у формуванні ринку ягідної продукції України. Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Біолого-екологічні перспективи отримання високоякісної с.-г. продукції». Умань, 2019. С. 4.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14000-
dc.description.abstractЗагальне виробництво ягід в Україні щороку понад 140 тисяч тонн, при цьому країна експортує лише невелику частину, а саме 22 тисячі тонн свіжих та заморожених ягід. Нещодавно українська галузь ягідництва одержала єдину програму розвитку, так звану Дорожню карту. На думку фахівців вона зможе об’єднати сили виробників ягідного сектору і дасть можливість для розширення експорту.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;664.8.037.1-
dc.subjectдорожня картаuk_UA
dc.subjectягідний секторuk_UA
dc.subjectягідництвоuk_UA
dc.titleРоль дорожньої карти у формуванні ринку ягідної продукції Україниuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.