Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШулдик, Анатолій Володимирович-
dc.contributor.authorШулдик, Галина Олексіївна-
dc.date.accessioned2021-10-05T08:59:09Z-
dc.date.available2021-10-05T08:59:09Z-
dc.date.issued2021-07-20-
dc.identifier.citationШулдик А. В., Шулдик Г. О. Діагностика та корекція flow-ефекту у викладачів закладів вищої освіти. Психологічний журнал. Умань : ВПЦ «Візаві», 2021. Вип. 7. С. 85-91.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14050-
dc.description.abstractУ статті описано сутність flow-ефекту, охарактеризовано його ознаки, проаналізовано різні підходи щодо діагностики цього феномену: вербальна альтернативна шкала, використання індексів, метод семантичного диференціалу, шкали задоволеності працею на основі об’єктивної спостережуваної поведінки. Представлено результати діагностики flow-ефекту викладачів закладів вищої освіти у процесі їх науково-педагогічної діяльності. Наведено приклади тренінгу, спрямованого на стимулювання flow-ефекту у викладачів закладів вищої освіти.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.9.07:[159.9.019.4:378.011.3-051]-
dc.subjectflow-ефектuk_UA
dc.subjectпотікuk_UA
dc.subjectзадоволеність науково-педагогічною діяльністюuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.titleДІАГНОСТИКА ТА КОРЕКЦІЯ FLOW-ЕФЕКТУ У ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
flow stattya 2021.pdf299,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.